121-oji kelionės diena. Ao Phang Nga nacionalinis parkas. Paskutinysis kelionės turas

Kristina: Kaip nekeista, ši diena suplanuota nuo...iki. Pirmoji dienos pusė skirta aplankyti nacionalinį parką, kurio pavadinimo taip ir nesugebėjome ištarti taisyklingai - Ao Phang Nga. Turą po parką užsisakėme iš viešbučio savininko ir sutartu laiku mūsų laukė surūdijęs transportas, kuris mus nugabeno iki prieplaukos. Ten mus pasitiko šlubas, senas laivelio vairuotojas- tai ir bus mūsų šios dienos gidas. Kaip supratome bendrausime rankų gestais.
   Laivelyje sėdėjome laisvai, nes buvome tik keturiese: mes, vairuotojas ir vieniša keliautoja iš Vokietijos. Turą pradėjome plaukdami po neturistines vietas, plaukdami siaurais upeliais, apaugusiais mangrovės miškais. Tolumoje pūpsojo įvairių figūrų didžiulės uolos. Kai kuriose vietose galėjome pralįsti su valtele pro olas.

Po to išlindome į turistinį rajoną, kuriame pilna turistinių katerių iš Phuket'o ir aplinkinių rajonų. Priplaukėme vieną iš garsiausių šio rajono vietų- musulmonų miestelį ant vandens Ko Panyi.
Ko Panyi

Ten gyvena apie 1700 žmonių ir visas kaimas pastatytas ant polių. Pagrinde miestelis vertėsi žvejyba, kol nepradėjo klestėti turizmas. Buvome išleisti šiame miestelyje pasivaikščioti ir įsitikinome, kad turizmas visiškai pakeitė šią vietą - tai praktiškai didžiulis suvenyrų turgus ant vandens. Miestelis turi mokyklą ir savo mečetę, kuri dar tik statoma.
   Pagrindinė šio parko žvaigždė yra Khao Phing Kan sala, kad turistai suprastų dar vadinama Džeimso Bondo sala. Mat čia buvo kurtas filmas, po kurio ši vieta ir išpopuliarėjo.

Ten nuvykę, įsitikinome, kokia sala populiari, nes visi kateriai prisišvartavę būtent prie šios salos. Kai kurie atplaukia tiesiai iš Phuket'o, kad ją pamatyti.
   Turas tuom ir baigėsi, nes mūsų gidas parplugdė mus tiesiai į prieplauką.
   Kitą dienos pusę keliavome atgal iki Phuket'o miesto, kur netoli stoties susiradome pigų viešbutį už 500 THB. Viešbutis vienas iš tvarkingiausių mūsų kelionėje, o kaina viena iš mažiausių. Čia praleisime kelias dienas.