122 - oji kelionės diena. Paskutinė diena Tailande, apsipirkimo metas

Tadas:  Kaip bebūtų gaila, viskam ateina pabaiga. Mes gal būt šiek tiek jau jos laukiame, nes pasiilgome visko ir visų. Rytoj jau išskrendam ten, kur šalta,  turėsime dieną prabūti Vokietijoje , o mūsų kuprinėse vien tik vasariniai rūbai. Dėl to turime užduotį – šalyje, kur niekada nebūna žemesnės temperatūros už +25, susirasti žiemines striukes. Vakar jau buvome nuvykę iki Puketo miesto didžiausio prekybos centro – Central Festival Phuket, kurį visą išmaišėme ir radome vos dvi striukes. O šiandieną važiuojame iki Puketo salos didžiausio kurortinio miesto – Patongo. Ten yra taip pat didžiulis prekybos centras – Jungceylon Shopping Mall. Tikimės rasti didesnį pasirinkimą , nes šiame mieste labai daug turistų, turėtų būti ir šiltesnių rūbų. Tuo pačiu planuojame apžiūrint ir miestą. Nuvykome autobusu , kuris išvyksta iš stoties ( 30 THB ). Juo pigiausias, bet tikrai ne greičiausias būdas keliauti, nes vargšiukas vos įtraukė į statų kalną.
   Ką pamatėme Patonge? Išskyrus parduotuves niekur  ir nespėjome pabūti. Tik iš tolo matėme paplūdimį, kur žmonių kaip Palangoj per karštą vasaros dieną. Pasirodė nelabai patraukli vieta, man kažkiek priminė Patają, kurioje buvau pieš 3 metus. Galų gale, parduotuvėse radome tai ko ir ieškojome, nors pasirinkimas tai mažas. Kitas apsipirkimo taškas savaitgalio Puketo turgus vadinamas Talad Tairod. Tai didžiausias turgus šioje saloje ir savaitgaliais gyvenimas čia užverda. Iki jo atvykome vėl tuo pačiu autobusu. Iš pradžių turgus pasirodė tuščias, bet bevaikštant pradėjo ankšta darytis, nes sutemus suplūdo visi turistai. Tai idealiausia suvenyrų pirkimui, nes pasirinkimas didžiulis. Tik reik labai stebėti kainas ir derėtis. Nes mums kai kurių prekių kainas nuleido kelis kartus, o vieną prekę net 5 kartus. Man labiausiai patiko maisto skyrius, kur gali prisiragauti visokių vietinių skanėstų už gana mažą kainą.
   Su grįžimu vėl turėjome sunkumų, nes taksistai net nenori važiuoti į arčiau esantį Puketo miestą, nes dauguma turistų  važiuoja į Patongą. Dėl to kainą pakelia iki 8 litų už kilometrą. Galų gale susirandame vieną moterėlę, kuri šiek tiek pigiau mus parveža su savo transportu. Sumokame jai 200 THB
   Štai ir viskas – mūsų paskutinė diena Tailande baigėsi. Rytoj laukia ilgos kelionės iki Lietuvos pradžia. Jau laukiam grįžimo, bet žinom kad pasiilgsim šios kelionės taip pat.