120 - oji kelionės diena. Paliekame Ko Phi Phi salą. Puikus atradimas - Phang Nga miestelis.

Tadas: Tiksi paskutinės mūsų kelionės dienos, dėl to judame link Puketo, iš kurio skrisime į namus. Tačiau dar turime kelias dieneles ir tikimės per jas apžiūrėti Puketo salą. Kėlėmės keltu, kuris šįkart buvo daug didesnis ir „minkštesnis“, nesijautė jokio bangavimo. Dėl to įsitaisėme ant denio, iš kurio puikiai matomi visi vaizdai plaukiant.

1.5 val kelionė prabėgo greitai, tik išlaipinimas užtruko, nes, kol kiekvienas išeidamas pasiima savo lagaminą, gryna betvarkė gaunasi. Viena panelė net  saulės smūgį gavo stovėdama eilėje ant saulės. Pagaliau sulaukę savo bagažo, ieškome transporto iki miesto, bet, pasirodo, čia puikiai išsikerojusi „taksi mafija“. Čia jiems sukurtos idealios sąlygos, nes sala didelė, o atstumai tarp pagrindinių lankomų vietų taip pat dideli, o visuomeninis transportas prastai išvystytas. Iš uosto buvo tik vienintelis transportas – taksi. O kainas jie užsikelia didžiules. Vos už 3 km sumokėjome 200 THB. Nutarėme iš karto važiuoti iki autobusų stoties, nes pamatėme, kad Puketas mūsų nežavi, ir užsisakėme bilietus į Phang Nga miestelį. Už valandėlės jau ir išvažiavome, nes autobusai kursuoja kas valandą už 100 THB žmogui.
   Phang Nga kaip miestas nėra niekuo garsus ir patrauklus, tiesiog iš čia prasideda turai po Phang Gna nacionalinį parką, kuris ir yra mūsų tikslas. Atvykus į miestelio stotį iš karto esame įvilioti į kelionių agentūrą, kuri nori mums pasiūlyti turą po šį parką su privačia valtele. Mes atsisakome , nes ryte bus kainos geresnės ir nereikės niekur skubėti, kad saulė nenusileistų. Miestelio hostelių kainos nudžiugino, nes nebe pamename, kada mokėjome už naktį 250 THB. Įsikuriame netoli stoties, kad rytoj po turo nereiktų toli tempti savo kuprinių. Kontrastas lyginant su Ko Phi Phi didžiulis – per visą likusią dieną matėme tik tris turistus, o vietiniai šypsosi ir labai mieli, tikrai neišlepinti užsieniečių. Čia vėl pastebėjome, kad esame įdomūs vietiniams žmonėms, kurie sustoja su motoroleriu, kad pasisveikintų, o vaikai mojuoja iš tolo. Visai kaip Tailando šiaurėje. Hostelio savininkas taip pat malonus ir daug kalbantis, net parodo ir papasakoja, ką galėtume nuveikti šiame miestelyje. Pats miestelis mažiukas, įsikūrę prie pagrindinio kelio, dėl to viską galime apvaikštinėti pėsčiomis. Iškarto pajudame prie mums rekomenduotos „Drakono olos“. Šalia jos įsikūrusi šventykla, kuri iš pradžių mūsų visiškai nesudomino, bet pasivaikščiojus po ją, greitai pakeitėme savo nuomonę.

Radome plačiai išsižiojusio drakono statulą, iškarto supratome, kad tai kelias iki olos ir praėjome per ilgą ir bauginantį koridorių.

Štai ir ola, ją prižiūri senas vienuolis, kuris iškart mums siūlo nusipirkti rankdarbių. Mes atsisakome ir lendame gilyn į tamsą. Buvome vieni ir toks nejaukus jausmas užėjo, ne kas diena tenka lankytis drėgnose ir tamsiose vietose, kuriose dar ir kažkokie gyvūnai krebžda. Išeinant mus vėl pasitinka vienuolis, kuris jau kviečia mus prisėsti ir Kristinutei užsega pintą apyrankę kažką garsiai sakydamas. Po to uždėjo ir man sukalbėdamas tą pačią maldą, o ant galo dar ir pašventino su smilkalais kvepiančiu vandeniu. Sujaudinti susimokame už apyrankes ir toliau vaikštom po teritoriją. Joje daug bauginančių ( net juokingai baugių )skulptūrų.

Ir štai, randame mūrinius stačius laiptukus, pakeliame galvas aukštyn, o ten ant uolos namukas stovi. Lipam į viršų ir vaizdas vis gražėja, pamažu atsiveria tos grožybės, iki kurių rytoj plauksime – aukštos karstinės uolos iškilusios virš vandens. Palipę į patį viršų sutinkame vienuolį, kuris džiaugėsi tyla ir net krūptelėjo, kai mus pamatė. Grožėjomės ir mes vaizdais, nes visas miestelis kaip ant delno matomas.
  Po šventyklos, einame iki vietinio naktinio turgelio, kur sukertame po „mango sticky rice“.
  Kai iš miestelio nieko nesitiki, jis sugeba tave sužavėti. Šita vieta sužavėjo savo paprastumu, nuoširdumu ir savotiška aura. Kartais moki pinigus ir keliauji ilgą kelią, kad pamatytum vietą, kuri tavęs neužkabina. Kaip ir geriausios mintys ateina netikėtai, taip ir geriausias vietas aptinkame neplanuotai.