85 - oji kelionės diena. Paskutinis Tailando taškas – Chiang Khong.

Kristina: Šiandiena keliausime link Laoso pasienio į miestelį Chiang khong. Nuotykiai prasidėjo tik atsikėlus, nes nerandame kur papusryčiauti. Vaikštome ratais aplink miestelį su kuprinėm ant pečių ir nieko. Galiausiai randame prie pat autobusų stoties kepyklėlę, kur neblogai duoda pavalgyti, ten ir užkandame prieš kelionę.

Veiksmas persikelia į autobusų stotį, kur girdime moterišką balsą šaukiantį į Chiang khong. Autobusas toks vietinis, kuriame bagažus krauna ant stogo, o kas netelpa į vidų talpina. Durys atviros, vietos mažokai, bet neturime jokio pasirinkimo. Važiavome apie 2,5 val. iki pasienio. Kadangi norime plaukti Mekongo upe reikės laukti rytojaus, nes paskutinė valtis jau seniai yra išvažiavusi. Greitai randame nakvynę prie pat upės kranto Tailando pusėje. Miestelyje nieko nėra įdomaus ką pamatyti, bet mums užtenka to ką matome per viešbučio terasą. Kitoje upės krante  matosi Laosas.

Pavalgome savo viešbutuke, pasivaikštome paleis upės krantą ir einame ilsėtis.