46 - oji kelionės diena. Persikeliame atgal į Bali salą. Kuta.

Tadas: Bilietą jau turėjom į abi puses. Sunku palikti šitą vietą, nes čia tikrai gražu ir dėl to, kad mus aplankė tinginys, pripratome nieko neveikti. Pats laikas prasijudinti ir pakeisti aplinką. Atstumas nedidelis, tik 70 km jūra ir 100 km sausuma, bet kelionė truko net 6 valandas. Greičiausiai įveikėm atkarpą vandeniu, per 1 val. Dar stabtelėjom Lombok saloj, kur kelto personalas kažko apsipirko ( matyt pigiau). Pakrantėj pilna žvejų
ir tolumoj matomas balto smėliuko pliažiukas su palinkusiomis palmėmis. Net pasigailėjom, kad neužsukom čia porai dienų.O visą likusį laiką praleidom mašinoj riedėdami apgailėtinu 40 km/h greičiu vingiuotais kalnų keliukais. Atrodo keliai puikūs, bet vienas kaimelis seka po kito, kuriuose pilna motorolerių. O viename kaimelyje iš viso užstrigom dėl kažkokios ceremonijos. Jos čia būtinos, nesvarbu, kad gatvė visai valandai užsikiša mašinomis, bet praeiti lengvu žingsneliu visus aplinkui šventinant su vandeniu labai svarbu.
   Laiką leidom stebėdami aplinką, daug gražių vaizdų pamatėm, iš pradžių gailėjausi, kad skyrėm net 2 savaites šiai salai, bet dar čia likčiau ir net kitą kartą atvykčiau. Už akių užkliuvo ir vietiniai

Beveik visą dieną nevalgę normalaus maisto pagaliau atvykom į Kutą ir pamatėm, kur visi turistai suvažiuoja. Čia sausakimša, net suabejojom ar rasim kur apsistoti, mat nakvynės nebuvom užsisakę. Mus paleido pagrindinėj aikštėj , kur aplinkui toks judesys, net nesugebam gatvės pereiti. Aikštėj pastatytas monumentas paminėti aukoms, žuvusioms per teroro ataką 2002 m. Žuvo  202 žmonės, iš kurių 38 vietiniai ir net 88 australai. Baisu net pagalvoti apie tą akimirką...
   Nakvynei vietą susirandam per pusvalanduką, pasirinkom vos brangesnį, bet švaresnį ir net su baseinu kieme. Ir sumokam tik 40 lt per parą, plius pusryčiai. Tiesa, tokie pusryčiai tai pasišaipymas iš žmonių,nes po jų reik dar papildomai pavalgyt šalia esančioj kavinukėj. Tikrai nemanau, kad kas nors privalgo iš riekelės arbūzo ir vieno tosterio :)
   Ką gi, visą dieną praleidom kelyje, kol susiruošėm išeiti, jau ir sutemo. Tai pasitrynėm gatvėmis, atsinaujinom šiek tiek garderobą, pavakarieniavom, apžiūrėjom naktinį gyvenimą, kuris čia jau 10 val vakaro verda pilnu tempu. Tiesa, nesudalyvavom, nes ne to čia atvykom ir nevilioja kažkaip trintis tarp girtų anglų ir vietinių, siūlančių narkotikų ant kiekvieno kampo.  Be to, girdėjom įvairiausių istorijų iš kitų keliautojų apie į gėrimus įmaišomus migdomuosius. Be paso ir pinigų nesinori likti, nes Bali nebe atrodytu tokia miela :) Savotiškai naktiniame gyvenime sudalyvaujam ir mes, nes kur tu užmigsi, kai iki 2 val nakties "muzonas kala" visame mieste.
   Fotoaparatas tą dieną ilsėjosi, tad daugiau nuotraukų nebus. Kitą kart sakė pasistengs labiau :)