18-oji kelionės diena. Kota Bharu

Kristina: Ech.. Man sunkiausia būna tada, kai jau sėdi valtelėje ir matai nuo savęs tolstantį antrąjį šios kelionės rojaus vaizdą. Sunku nupasakoti, bet ten gyvenimas alsuoja kitu ritmu. Pulau Perhentian Kecil (small island) liko geri prisiminimai. Nemažai iš jų paminėjo Tadas.
   Pabuvome dvi paras, nors man kaip visada per mažai.. :) Bet gerai pagalvojus - supranti, kad liko dar daug ką pamatyti Malaizijoje. Šiandiena kaip tikri salos "gyventojai" niekur neskubėjom, susikrovėm kuprines, papusryčiavome, prisėdome prie interneto ieškoti nakvynės, bet taip ir nieko nerezervavome. Pirmą kartą pabandysim patys ją susirasti. Persikėlėm į žemyninę dalį - Kuala Besut. Nespėjom išlipti iš laivelio jau iš toli būrys taksistų šaukia: "Kota Bharu ero port", "siksti ringe" ! Pasiruošt, dėmėsio - sprunkam. Surandame visai netoliese esančią autobusų stotį, kur už 6 RM žmogui mus veža į Khota Bharu. Kelionė trunka daug ilgiau, bet mes niekur ir neskubam. Autobuse irgi nemažai turistų keliauja su mumis kartu.
    Lengvai radome kur apsistoti šią naktį, sumokėjome 70RM. Paklaidžiojome su tuščiais skrandžiais aplink gatves, bet nieko padoraus neradome. Pradėjom panikuoti, kai netyčia radom "Sun Two", o čia tikras išsigelbėjimas mūsų skrandžiams ir mūsų savijautoms. Užsisakėm sriubos ir karštųjų patiekalų, kuriuos galite apžiūrėti. Kavinė mėgiama turistų, nes rekomenduojama Trip advisor.

1. Sriuba Tom Yam (Tado mėgstamiausia su jūros gėrybėmis)
2. Sriuba su daržovėmis ir vištiena.
3. Noodles su jūros gėrybėmis, buvo niam niam niam :)
4. Ryžiai su vištiena, kurių nesimato. :)
5. Gėrimas tea with milk, kurios nesimato :)
6. Gėrimas Bali, tuoj pamatysit :)

Iš viso: 33RM.

Labiausiai įspūdžių paliko šis gėrimas su perlinėm kruopom ! Taip, su perlinėm kruopom.

Skonis kaip kisieliaus ir pavadinimas jo yra Bali. Kas norėtų paragauti ? :)

Po skanios vakarienės užėjom į prekybos centrą. Kojos pačios mane nuvedė į labai spalvotą parduotuvę Asia butik. Akys tiesiog raibuliavo, Tadas irgi kibo į paieškas garderobo atnaujinimo. Grįžome su naujais Tado marškiniai, mano kelnėmis ir nauja skara. Savo pirkinius pademonstruosime kitą kartą. Laukite tęsinio :)

Kol kas tiek, rytoj anksti kelsimės, keliausime link džiunglių. Labanakt..