78 - oji kelionės diena. Tailando istorijos lopšys - Sukhothai

Tadas: Džiaugiamės , kad aplankėm Phitsanulok  ir esame laimingi, kad jį paliekame, nes daugiau čia nebėra ką veikti. Smagu, kad šiandiena kelionė iki kitos vietos truks tik 1 val, bet dar iki autobusų stoties teko važiuoti su taksi – tuk tuku, nes stotis randasi apie 3 km už miesto. 60B ir mus nuveža iki kuklios autobusų stoties, kur sumokame po 60B už autobuso bilietus ir esame skubiai pasodinti į gan patogų autobusą. Tikėjausi važiuoti per vingiuotus kalnų takelius, bet važiavome gana tiesiu kelių juostų keliu. Kelionė nebuvo sunki, nors ir važiavome 6 valandas. Tik įvažiavę į Sukhothai miestelį pamatom skirtumą, nes čia krūvos turistų, aplinka sutvarkyta ir pilna senovinių griuvėsių. Ne veltui tai lankomiausia Tailando istorinė vieta. Miestelis čia mažas, tad nakvynę susiradom labai greitai. Šiandien miegosime prabangiame kambaryje su kondicionieriumi, iš kurio kondensatas bėgte bėga.  Bet šitas problemas greitai užmirštame, nes esame labai gražioj vietoj, su  gilia istorija ir turinčioj kažką tokio.
Wat Mahathat

Galima sakyti, kad čia ir susiformavo visa Tailando kultūra. Siamo karalystės pirmoji sostinė buvo būtent čia, o tik po to ji buvo perkelta į Ayutaya. Šioje vietovėje pilna senovinių griuvėsių, kurie matomi jau važiuojant autobusu. Dauguma statyti 12 - 13 amžiuje, pagrindiniai griuvėsiai iš dalies atstatyti ir suskirstyti į 5 teritorijas. Už įėjimą į kiekvieną teritoriją reik mokėti po 100B. Mes pasirenkame pagrindinius griuvėsius esančius centrinėje teritorijoje.  Dviratis yra puiki priemonė apžiūrėti griuvėsius, sumokame po 30B ir dar po 10B už leidimą su dviračiu įvažiuoti į parką. Iki saulėlydžio važinėjame po teritoriją, apžiūrinėjame griuvėsius ir karts nuo karto pailsime pavėsyje.
Wat Sa Si
Abu likome labai patenkinti šia vieta, net norėjosi čia likti dar ilgiau.
   Šiame miestelyje jau radom padorių kavinukių, bet kainos didelės, o porcijos mažos, tad teko užsisakinėti po kelis patiekalus. Be to vėl nuėjome į naktinį turgelį nusipirkom vaisių rytojaus kelionei ir blynelių su bananais. Nenaktinėjam ir baigiam žiūrėti vakar pradėtą filmą.