77 - oji kelionės diena. Toliau į šiaurę. Phitsanulok

Tadas: Kadangi pietuose dar galime gauti lietaus, judame toliau į šiaurinę Tailando dalį. O ką kitko galima ten pamatyti , jei ne šventyklas ir istorinius griuvėsius. Tiesiai į Chiang Mai nevažiuojame, nes nemėgstame labai ilgų kelionių, o ir pakeliui galima kažką įdomaus pamatyti. Pasirenkame maždaug pusiaukelėje esantį Phitsanulok miestelį, iš kurio kitą dieną važiuosime į istoriškai labai svarbų miestą – Sukhothai.

Užtrunkame kokia 20 minučių kol pėsčiomis nusigauname iki kelto ir iki traukinių stoties. Bilietai kainavo 910B abiems ir įsėdome į mažiuką dviejų vagonų traukinuką, kuris lėkė kaip pašėlęs ir vietoj 5 val užtruko tik 4 val .  Išlipę pirmu taikiniu ieškome nakvynės, nusižiūrėję iš „Lonely Planet“ kelionių gido nueiname iki svečių namų, bet juose likę tik brangiausi kambariai. Iš už kampo randame beveik dvigubai pigesnį variantą, kur ir apsistojam.  Mokam 350B už naktį, kas yra apie 30 lt. Čia gavome patį greičiausią internetą kelionėje ir per naktį parsisiuntėm kokius šešis filmus, nes buvom jau pasiilgę Holivudo :)
   Gerai, miegoti turime kur, o kur valgyti? Surasti, kur pavalgyt buvo sunkesnė užduotis, nes švarių kavinukių vakariečiams čia sunku rasti, o vietinės gatvės kavinės dar nedirba arba labai jau nešvarios. Teko apeiti visą gerą ratą aplink centrą ir grįžti į savo gatvę, kur vieną padoresnę buvom nužiūrėję. Tačiau kaip pavalgėm geriau nepasakosiu, pasakysiu tik tiek, kad buvo tikrai neskanu, turbūt jau geriau iš gatvės valgyt.  Vaikštinėdami po miestą taip ir nesupratome, kur čia centras. Didžiausias susigrūdimas prie purvinų turgaviečių, o visas kitas miestas atrodo pramoninis.  Dėl to iškarto patraukėme prie vienintelių traukos vietų mieste – šventyklų. Yra trys pagrindinės miesto šventyklos, kurios stovi  viena šalia kitos, dėl to patogu viską apvaikštinėti pėsčiomis.  Per tas kelias dienas Tailande Budų prisižiūrėjome į valias - ir stovinčių, ir gulinčių ir sėdinčių, ir auksinių, ir sidabrinių, ir mūrinių. Čia taip pat jų gausybė.  Kaip bebūtų atsibodę, bet vis vien malonu pasivaikščiot po tvarkingas šventyklas, kuriuose labai mieli sodeliai.

Wat Phra Si Rattana Mahathat
  Visa mūsų šios dienos ekskursija tuom ir baigėsi. Žmonės čia nepripratę prie turistų, dėl to labai malonūs ir kuklūs. Angliškai taip pat sunkiai kalba, bet pagrindinius žodžius moka.
Pakeliui namo pamatom daug jaunimo kažką valgančius gatvės kavinėje. Įkišu norį pasižvalgyti, kas čia, o mums jau virėja padariusi nudlų sriubos kviečia sėstis prie stalo, dar šalia padeda kažkokių traškučių. Na ką, ragaujam. Ne stebuklas, bet pavalgyti galima. Panašu buvo į greito paruošimo sriubą, kurią, studentai būdami, valgydavome Lietuvoj, tik čia dar įdėta mėsytės ir daržovių. Man sriubytės neužteko, tad einam iki šalia esančio naktinio turgelio, kur paragauju vietinių taip mėgstamų vištienos kepsniukų ant lazdelių. Kai tamsoj nematai tos netvarkos ir skanu atrodo.
Vaizdelis iš naktinio Phitsanulok  turgelio
   Grįžę į hostelį, pasidarome kino teatrą, tačiau per daug migdantis filmas pasirodė, nes galo nebe pamenu :)