79 - oji kelionės diena. Chiang Mai pasiektas.

Tadas: Pratęsiam savo kasdieninius persikėlimus ir šį kartą pasiekiam pagrindinį šiaurinio Tailando miestą - Chiang Mai. Lyginant su Bankoku, čia ramiau ir daugiau žalumos, o aplinkui esantys nedidukai kalnai suteikia dar labiau žavesio. Beje šios kalvos - tai Himalajų kalnyno pradžia. Su aplinkiniais rajonais čia gyvena daugiau nei 1 milijonas žmonių, dėl to čia jaučiama didmiesčio dvasia. Čia gausu emigrantų ir miestas labai kosmopolitiškas.Miestas turi savotišką mažai paliestą šarmą, nes iki 1920 metų jį buvo įmanoma pasiekti tik dramblių takais arba sudėtingais upių takais. Miesto senamiestis turi kvadratinę formą ir yra aptvertas gynybine siena bei apjuostas kanalu. Viduje jo yra daugiau nei 30 šventyklų, kuriose galima rasti Birmos, Šri Lankos ir tailandietiškų detalių
   Išvykome anksti ryte, nes žinojome, kad teks važiuoti autobusu apie 6 val. Tikėjausi sunkiai pravažiuojamų kalnų keliukų, bet važiavome plačiomis kelių juostų gatvėmis, buvo ramu ir saugu. Tuo labiau, kad kildamas į kalną autobusas važiavo 40 km/h greičiu. Dėl to mes taip ilgai įveikinėjom 300 km atstumą. Paleido mus autobusų stotyje, kuri yra apie 3 km iki miesto centro, dėl to teko imti taksi. Tuk tukų čia nėra, o taksi tokie atviri furgoniukai, kuriuose tilptų kokia 10 keleivių. Vos vos nusiderim kainą iki mums tinkamos ( 80B ). Kadangi rinkomės taksistės siūlomą hostelį, teko jai nusileisti nors liko labai nepatenkinta. Hostelis labai jau pigus - tik 200B. Apžiūrime ar galėsime tokiame gyventi ir liekame, nes esame ir blogesniuose miegoję.
   Kol viską susitvarkėme, atėjo ir vakaras. Dėl to pasivaikščiojom po miesto senamiestį, apsiklausinėjome kelionių agentūrose ką gero galima čia nuveikti ir labai skaniai pavakarieniavome.
Pad thai
Aštriosios salotos

Saldžiarūkštė vištiena

Sriuba su kokoso pienu

Pamatyti čia galima labai daug ką, reiktų turbūt poros savaičių, bet mes apsiribosime keliom dienom ir labiausiai mus dominančiais objektais.