24-oji kelionės diena. Kuala Lumpur

Kristina: Labas, mano mielas dienorašti, atleisk, kad tiek ilgai nerašiau, ilsėjausi Malakoje :). Šiandiena esu Malaizijos sostinėje Kvala Lumpūre. Iš Melakos atvažiavome per 2 h atgal į autobusų stotį kurioje jau buvome prieš tris dienas. Ieškojome kaip nuvykti iki centro ir staiga pristojo iranietis, kuris maloniai pasisiūlė mums padėti. Teko grūstis su kuprinėm į labai mažą metro traukinuką, nesuprantu, kodėl negali didesnio padaryti kai tokia minia žmonių su juo kiekvieną dieną važinėja.
    Išlipame tiesiai ant šaligatvio, žmonių minios, motoroleriai, mašinos pypina aplinkui. Nieko nesuprantu kas vyksta, kur čia eiti, žiopsau į didžiules reklamas ant sienų. Atsidūrėme milžiniškame mieste, nuo kurio jau buvome šiek tiek atpratę. Pradedame paieškas kur apsistoti, neilgai vaikščiojom, suradome naują viešbutuką, kuris atsidarė tik prieš 2 mėnesius. Po puikių Tado derybų, nusiderėjom nuo 120 RM iki 100 RM su pusryčiais, būsime čia 3 naktis. Numetėm kuprines ir iškart lėkėm nardyti po dangoraižius.
   Matome jau iš toli Petroną, bet reikėjo paklaidžioti, kol supratom kaip orientuotis mieste.

Dvyniai, gražuoliai tikrai įspūdingi ir verčia galvą atlošti į kitą pusę. Wooow!  Nuotraukose jie atrodo dideli, bet kai stovi šalia jų, pajunti kokie jie masyvūs.

Apatiniuose aukštuose įrengtas didžiulis prekybos centras, turbūt tokio dydžio nesu mačiusi, jame apsilankyti prireiktų visos, gal net keletą dienų. Pasirinkimas labai platus..

Aplinkinių žmonių dėmesį pajutau ir aš. Prašo, kad nusifotografuočiau su jais.

Akys raibuliavo nuo tokios didybės ir margumo, išėjome į lauką prie fontano, nusprendėm, kad reiktų pakilti į bokštą Menara, iš kurio atsiveria gražus vaizdas į visą miestą. Jis net aukštesnis už gražuolius bokštus dvynius.

Menara bokštas
Menara bokštas yra 4 pagal dydį pasaulyje. Pirmasis yra Kanadoje, antrasis Rusijoje. Sumokėjome 45 RM žmogui, turistams brangiau, vietiniams pigiau.

Užkilome į 250 m aukštį. Pabuvome kol sutemo ir leidomės atgal.

Grįžome pas gražuolius dvynius, naktį jie pakeičia savo "kailiuką".

Grįštant namo, pamatėm, kad mes apsistojome naktinių linksmybių rajone, nors diena buvo ramu. Pagalvojom, kad visai būtų nebloga vieta atšvęsti Taduko gimtadienį ;)