21 - oji kelionės diena. Pasiekiam Melaka.

Tadas: Visą dieną praleidome kelyje, nes iki pietų miegojome po vakarykščio žygio į džiungles, o kitą dienos dalį keliavome iki Melaka miesto. Miegas buvo toks kietas ir gilus, kad pramiegojom visus rytinius autobusus, visos kelionės metu dar taip gerai nemiegojom :)
   Pusryčiai - pietūs kavinėje ir mes jau autobuse pakeliui iki Kvala Lampūro. Turėjom važiuoti su persėdimu, nes tiesioginio autobuso į Melaka nėra. Bet persėdimo nebuvo toje stotyje, kur mus paleido. Puiku, sunkumai ir nuotykiai paįvairina kelionę. Mes kaip masalas, traukiam visus taksistus, nes visi iškart mus apspinta, bet mes jau pasimokėme ir net nežiūrime į jų pusę, nes jei tik parodysi, kad kažko ieškom, iškart prilips. Pasirodo autobusas į Melaką išvyksta iš stoties esančios kitoj miesto pusėj. Kaina su taksi 40 RM, kuri vėliau smarkiai ima kristi ir pasiekia 25 RM žemumas. Tačiau geriausia klausti vietinių ir maloni blynelių pardavėja mums viska paaiškina - einam į šalia esantį metro ir važiuojam iki Bandar Tasek Selatan - tai toji stotis. Sumokam tik 3,4 RM per abu ir aplenkiam visus kamščius. Abejoju ar taksistas greitesnis būtų buvęs. Metro nutiestas virš miesto ir suko ratą aplink centrą, dėl to galėjom įsitikinti, kad šis miestas tikrai įspūdingas ir vertas dėmesio. Skirsim kokias 3 dienas savo kelionės ir jam. Bet dabar judam link Melakos. Išlipam stotyje ir pasijuntam kaip oro uoste, gal už Vilniaus oro uostą 3 kartus didesniame :) Stotis visiškai nauja, visur sterilu, net kvapo jokio nėra... Gerai, kad viskas tvarkinga ir suprantama, nes iki autobuso išvykimo turim tik 15 min.
   Atvykę į Melaką suvokiame, kad visą tą laiką buvome Malaizijos provincijoje. Šios šalies vaizdas ir nuomonė apie ją pasikeitė. Viskas blizga, gatvės sutvarkytos. Net tokie rajonai kaip kiniečių kvartalas ir mažoji Indija tvarkingi ir gražūs. Pasijutome grįžę į Europą, kažkiek primena Ispaniją, o tiksliau Portugaliją ( negalim su ja lygint, nes Portugalijoj nebuvom ). Apsistojam pačiam centre China town'e ant upės kranto, net su terasa ir nuostabiu vaizdu.
Melaka
Čia gausu svečių namų, o kainos tikrai žemos. Kadangi mes norime pailsėti, tai apsistojome ramioj vietoj ir sumokame šiek tiek daugiau - 70 RM už naktį.
   Į šį miestą savaitgaliais suplūsta poilsiautojai iš Singapūro ir Kvala Lampūro, nes važiuoti netoli ir miestas labai europietiškas , su gilia bei spalvinga istorija. Memaką įkūrė princas iš Sumatros, vėliau ją globojo kinai, užėmė portugalai, vokiečiai ir galiausiai britai, štai iš kur ta visa Europa čia. Beje, per antrą pasaulinį karą jis buvo užimtas japonų.
    Neveltui miestas įtrauktas į UNESCO paveldų sąrašą, nes pasižymi savita kultūra, sujungiančia kelias epochas, Manau, kad tikrai turėsime ką čia veikti per artimiausias tris dienas. O šį vakarą skyrėme tiesiog pasivaikščiojimui po pakrantę bei kinų kvartalą ir skaniai vakarienei ant upės kranto.