7 - oji kelionės diena. Diena po bemiegės nakties su gera pabaiga

Tadas: Šią dieną planavome gan turiningą, bet gavosi kaip gavosi. Dabar vakare pagalvojus visai gerai viskas praėjo, nors ryte buvo sunkoka. Taigi, planavome iš pat ryto važiuoti į Singapūro zoologijos sodą, tačiau pabudome žymiai porą valandų anksčiau nuo kondicionieriaus neprognozuojamų garsų, tai jis išsijungia, tai įsijungia, o garsas toks kaip kelte plauktum kajutėj , esančioj prie variklių. Einu aiškintis dėl to menko nesklandumo. O jie net neišklausę iki galo problemos, pažada, kad duos kitą kambarį ( matyt ta problema ne pirmą kart pasitaikė). Paprašo atvykti po 12 val., tada pakeis kambarį. Kelionė pas drambliukus ir tigriukus atšaukiama, dėl kondicionieriaus gedimo ir mes nusprendžiam nuvažiuoti per tą laiką iki autobusų parko ir užsisakyti autobuso bilietus į Malaiziją. Bet prieš tai reik papusryčiauti, kad nuotaika pakiltų. Valgom toj pačioj gatvės kavinukėj kaip ir vakar. Šįkart ragauju ryžių makaronus, o Kristina lieka ištikima sriubytei.
   Užkalbinam kavinukės savininką, kuris mums nurodo, kur galima įsigyti bilietus. Nuvykstam lengvai, su vietiniu transportu. Pralandžiodami jau Mažosios Indijos kvartalo gatves surandam reikiamus ofisus. Bet kas čia dabar? Kaina gi dvigubai didesnė nei skaičiau internete. Nenorim būti apgauti, principo reikalas ir nutariam susirasti tą pigesnį variantą. Taip ir prasidėjo klaidžiojimai tvankiomis Singapūro gatvėmis. Tikslas įgyvendintas - susiradom patį paprasčiausią būdą, tik reikės persėst į kitą autobusą persikėlus per Singapūro sieną.
  Grįžtam į hostelį, gaunam naują kambarį, tokį pat netvarkingą, bet dvigubai didesnį. Komfortas! Krentam pietų miegui ir už valandėlė žvalūs ir išsimiegoję iš naujo pradedam dieną.
   Vėl mes Mažojoj Indijoj, vakarieniaujam indiškoj kavinėj. Labai smalsu paragauti jų maisto, nes dar neteko išbandyti šitos virtuvės. Nors sakė neaštru, bet vienu momentu teko padaryti pertraukėlę, dėl mažyčio čili pipiro, kažkaip tai atsidūrusio burnoj. Šiaip tikrai skanu, bet man per daug skonių. Labiau užskaitom kiniečių virtuvę.

O vakaras vėl Marina Bay pakrantėje, tikrai kerintys vaizdai, net negaliu apsakyti, megapoliuose dar nebuvęs, tai gal dėl to taip žaviuosi. Miestas ruošiasi F1 varžybom, uždaryta daug gatvių, o kamščiai užsitęsė iki pat vėlumos.  Pažiūrim Marina Bay Sands šviesų šou ir užsikeliam ant pačio gražiausio pastato mieste. Ten ir praleidžiam likusį laiką.

1. Kaip supranti jau iš anksto turėjot susiradę vietas, kur bilietus pirksit į Malaiziją? Surašykit maždaug bilietų, maisto kainas jei ne paslaptis ;)

2. Pasistengsiu, Jonai, daugiau smulkesnės informacijos parašyti bloge. Į priekį ir atgal užsisakėm bilietus iš Etihad oro linijų, buvo geras pasiūlymas , tai gavom į abi puses po 1400 lt iš Europos. O Malaizijoj transporto bilietus ir nakvynę užsisakinėjam dieną ar dvi prieš išvykstant į kitą vietą.