6-oji kelionės dienos. Singapūras, pirmieji įspūdžiai.

Kristina: Nekantrauju pasidalinti pirmaisiais įspūdžiais. Pirmoji naktis Singapūre buvo ištaigingame mūsų viešbutyje su oro kondicionieriumi, metaline spinta, veidrodžiu ir prabangia - nepatogia dvigule lova, kuri yra tokia konfortabili, kad užima visą kambarį, kuris aišku yra be langų. Žodžiu miegojome tarp keturių sienų. Pramiegojom visą dieną, kadangi už lango nepamatėm švintančios šviesos nusprendėm išeiti iš kambario - pažiūrėti ar diena atėjo :) Pagaliau išsirangėm ir išėjom kažkur 12h dienos ieškoti vietos kur galėtume papusryčiauti. Esame apsistoję China Town kvartale ir lengvai radome vietą kur galėtume pavalgyti, aišku, išsirinkome tokią, kurioje daugiausiai vietinių valgo. Tadas išrinko mums maistą, kai atnešė nesupratome ką abu valgom, bet buvo labai skani sriubytė, o kaip ją valgyti reikia - stebėjom iš valgo kaimynai :).
   Apvaikščiojom kiniečių rajoną, aplankėm jų šventyklas, kai kurios yra rekonstruojamos, tai teko šiek tiek nusivilti, bet užteko tiek kiek pamatėm. T.y. Tadas pamatė, nes kaip matote panelė Kristina pirmą dieną nori gi įdegti tai šiek tiek netinkamą aprangą užsivilko lankyti šventyklas.

Apsižvalgėm kiniečių turguje, kuris kaip visada pilnas "made in china" prekių. Patiko tai, kad tvarkingas turgus, jokios smarvės ar rėkaujančių žmonių ir netgi yra informacijos centras, kuriame nesunkiai galėjome viską rasti, ko reikia.
       Diena buvo šiek tiek apsiniaukusi, nebuvo pernelyg karšta. Nusprendėm aplankyti Marina Bay dangoraižį iš arti. Einant link jo galvos linko nuo dangoraižių didumo, kur pasisuksi vien tik jie. Mes dar nebuvo tokių matę, tai įspūdis buvo tikrai, kad VAU!

Mes gudručiai nusprendėm prasmukti į Marina Bay be bilieto, apsimetėm, kad einam į restoraną, kuris yra 57 aukšte. Be problemų - mes jau viršuje ! Cha, cha norėtumėt. Padaryta tik mini apžvalgos aikštelė, viskas aptverta, stovi apsauga. Bilietas kainuoja 20SD žmogui, tai teko nukabinę nosis nusileisti ant žemės. Nusprendėm kitą dieną atlėkti, nes lietus nieko gero neprognozavo.
Skrandžiai nekantravo maisto. Mes tęsiam tradiciją keliauti pas vietinius pavalgyti.
     Skaniai pavakarieniavę dar kartą nupėdinom iki Marina Bay įlankos, kuria pasivaikščiojom,prasiėjom ir Singapūro upės pakrante. Čia suvalgėm labai skanių ledų su juoduoju sezamu, prisifotografavom ir keliavom link namų. Užskaityta pirmoji diena Singapūre.

1. Na ką. Labai įdomu bus skaityt jūsų įspūdžius. Tik nesustokit rašyt. Vaizdai tai įtariu super... ;)

2. Faina butu, jei detalizuotumete smulkiau , tokius dalykus kaip, pavadinimas viesbucio ar restoranas, kokia kaina nakvynes, kaip vadinosi patiekalai kuriuos valgete, kokios kainos tu patiekalu, kokios kainos taksi.... tikrai tokios smulkmenos apie visuma yra idomu... :)

3. Ačiū už pastebėjimus, pasistengsime surašyti viską smulkiau :) Su pavadinimais sunku, nes paklausi pavadinimo, o už min užmiršti :) o kai kurių nežinai kaip rašyt :) o dažniausiai patys nežinom, ką valgom, nes jie angliškai ne vis supranta :)