92 - oji kelionės diena.Vientianas. Daromės Tailando vizas. Susitinkame su šveicarų pora

Tadas: Su šveicarais buvome susitarę susitikti prie Tailando konsulato, nes jie atvyksta į miestą naktiniu autobusu tik šį rytą. Tačiau pusryčiaudami per langus pamatome du senokai matytus vaikštančius bičiulius. Pasaulis mažas, o Vientianas dar mažesnis. Pasirodo jie ką tik įsikūrė šalia mūsų esančiame viešbutyje. Šioje kelionėje mūsų keliai susikerta jau ketvirtą kartą ir tikrai nieko neplanavome...
   Taigi, prie Tailando konsulato stovime kartu. Eilė čia ilga, nes daugumos tikslas šiame mieste yra Tailando viza, o ne miesto lankymas. Labai gerai, kad atvykome anksčiau ir labai gerai, kad namie pasiruošėme vizoms : parsisiuntę iš interneto užpildėme formas, pasidarėme pasų kopijas ( pagrindinio puslapio ir puslapio su Laoso viza ), išsikeitėm 1000 Tailando batų ( nes mokestis už vizą tik batais) bei atsinešėm po 2 pasines nuotraukas. Nors, iš kitos pusės, viską galima pasidaryti ir prie pat konsulato stovint eilėje, nes vietiniai ir iš to užsidirba. Ko viską susitvarkėme, užtrukome kokia porą valandų. Po to šokome ant motorolerio ir nuvykome iki pietinės autobusų stoties, kur nusipirkome bilietus rytojaus naktiniam autobusui į Laoso pietus. Stotis apie 8 km nuo miesto centro, tad išsiaiškinom, kaip iki jos nuvykti vietiniu transportu.
   Vakare vėl susitikom su šveicarais, vakarieniavome, išgėrėme alaus ir kalbėjomės apie mūsų kelionių įspūdžius bei tolimesnius planus.
Mes ir " BearLao"
 O vakare merginos susidomėjo ladyboy‘ais prie mūsų hostelio, tad atsisėdome lauke, nusipirkom alučio ir stebėjom, kaip jie elgiasi. Visa tai truko iki to, kol atvyko vienas piktas vyriškis ir pradėjo į mus piktai spoksoti, tada ir išsiskirstėme. Po to paaiškėjo, kad tai buvo narkotikų prekeivis. Įdomu, kad čia galima visa tai daryti pagrindinėje miesto gatvėje.

Daugiau foto iš Vientiano čia...