91 - oji kelionės diena. Papildoma neplanuota diena Vientiane.

Tadas:  Pabudę, kuo anksčiau susiruošėm į Tailando konsulatą pasidaryti vizas, nes nelabai norisi čia ilgiau užsibūti, bet su tuk – tuku nuvykę į vietą, nusiviliame, nes, pasirodo, šiandiena Tailande valstybinė šventė ir konsulatas nedirbs. Ta proga net prisistatė vietinis žmogelis norėdamas mums padaryti vizas, už papildomą mokestį žinoma. Tikrai nesinori kažkam patikėti savo pasus ir mokėti papildomai pinigus, jei mes ir taip nelabai kuom čia užsiėmę. Nukabinę nosis grįžtame atgal į centrą ir duodu velnių vairuotojui, nes jis tikrai žinojo, kad nedirba konsulatas, bet vis vien vežė, kad užsidirbtų. Bet nebūtų to blogo, kas neišeitų į gerą, pasirodo rytoj į Vientianą atvyksta draugai šveicarai, su kuriais jau ketvirtą kartą susitiksim savo kelionėje. Vis susikerta mūsų keliai, mat jie taip pat darysis vizas į Tailandą.
   Pats miestas nėra kažkuom tai patrauklus, architektūra čia susipynusi su kinų, rusų bei prancūzų. Galima įžiūrėti sovietinius griežtų formų pastatus ir dideles erdves parkuose ir šventyklų kiemuose. Ką gi čia veikti? Maistas čia tikrai skanus, bet visą dieną nevalgysi. Pasirodo, mes tikrai jau aptingę keliautojai. Reikėjo tik išsinuomoti motorolerį ir viskas pasikeitė, mieste radome daug įdomių vietų. Visų pirma nuvykome į pačią pagrindinę šventyklą mieste - Pha That Luang,
 tiesa, į vidų mūsų jau nebe įleido, bet mums užteko ir parko, po kurio teritoriją galima tiesiog važinėti motoroleriu. Greitai apsukome ratą sustodami įdomesnėse vietose. Pirkom ledus ir įsitikinom , kad čia reik skaičiuoti kiek atmeta pinigų. Teko vytis ledų pardavėją ir atsiimti mums priklausančius pinigus.
Ledų pardavėjas sukčius
Pakeliui į centrą apžiūrime monumentą Patuxai. Tai tikrai prancūzišką stilių primenantis pastatas ir labai gražus. Galų gale atvykstam prie Mekongo upės pakrantės, kur padaryta alėja ir ant kranto stovi didelė  kažkokio komunistinio lyderio skulptūra.
 Ši vieta puiki saulėlydžiams , tad pabūnam valandėlę ir stebim puikius vaizdus.
Čia netgi galima pamatyti tokių sodelių visai ant kranto pačiame miesto centre :)
 Pasivažinėję pakrante, užsukome į naktinį turgelį pilną kinietiškų prekių. Vakarieniaujame tokiame bufetuke, kurį nužiūrėjome dar dieną, mat nemažai vietinių susirenka šioje vietoje. Ir nenusiviliame, nes gauname labai skanias salotas, o ir kitas maistas neprastas. Už vakarienę sumokame apie 60000LAK.
Pasirodo Laose taip pat galima pamatyti ladyboy‘ų,o daugiausia jų renkasi tiesiog prie mūsų hostelio, Kristina negalėjo atsižiūrėti į juos. O mane vienas net užkalbino, kai išėjau į lauką skambinti namiškiams ( mat kambarį internetas netraukė ). Buvo labai nejauku mandagioj formoj parodyt, kad nesinori man kalbėti, nes jie to nesupranta, kol nenusisuki ir nueini.