80-oji kelionės diena. Chiang Mai 2-oji diena.

Kristina: Po vakar įspūdžių sunku viską susidėlioti į „lentyną“. Būna taip, kad reikia prisiminti ką vakar ar užvakar veikiau. Gerai, kad yra mūsų blog‘as - mūsų pagalbininkas kelionėje.
  Visų pirma kaip prasidėjo mūsų antroji diena Chang Mai. Man miegoti patinka ilgai, dėl to nusprendžiau pasilepinti miegu, nes niekur anksti keltis nereikės šiandiena. Tačiau Tadas jau iš pačio ryto rašo blog‘ą prie kompiuterio. Neilgai trukus susiruošiam ir lekiam pusryčiauti ( kokie ten pusryčiai beveik pietūs). Jau buvome nužiūrėję kur skaniai paruošia vaisių salotas ir sultis. Užsisakiau tokio paties maisto kokio jau buvau ragavusi- pad thai su vištiena ir sriubos kokoso piene. Nežinau, nesu aš tokia išranki, bet maistas toks šiaip sau. Tadui buvo skanu.
   Ėjome ieškoti motorolerio. Dar pakeliui prigriebiau Big mac‘o kompleksą (štai ko man trūko iki pilnos laimės :)). Laimingi ir skaniai pavalgę šokam ant motorolerio ir pasukam link Tigrų karalystės. Maždaug 25km nuo miesto centro. Važiavimas buvo žymiai lengvesnis ir greitesnis palyginus su Indonezija. Skiriasi kaip diena ir naktis, jokių pypinimų ir jokių kamščių.
   Atvykome į vietą, reikėjo pasirinkti ką norėtume pamatyti. Pasirinkimas paprastas ar nori eiti prie suaugusių tigrų ar mažylių. Prie pat įėjimo galėjome pamatyti kaip suaugę tigrai guli apkvaišę ir nieko nereaguoja. Žmonės prie jų gulasi šalia, tampo už uodegos ir mielai fotografuojasi. Tadas jau norėjo apsisukti ir eiti iš čia. Buvo pasipiktinęs, kad taip elgiamasi su gyvūnais. Jie tikrai matėsi, kad buvo pripumpuoti vaistų, kad būtų ramūs ir neužpultų žmonių. Aš tai ir nebūčiau išdrįsusi prie jų artintis, kažkaip vis tiek nejauku. Tadui pasiūlau eiti pas mažuosius tigriukus. Mažyliai gal nebus tokie pavojingi. Gauname savo eilės numerį, nes žmonių masė visi laukia savo eilės.
   Belaukiant savo eilės apvaikštome teritoriją, kurioje yra apie šimtas tigrų, kelios papūgos Aros ir vienas liūtas. Pamatėme kaip prižiūrėtojas bendrauja su tigrais ir pakviečia juos ateiti atsivėsinti po vandens srove. Buvo labai juokinga stebėti, nes tigrai mėgsta vandenį ir kovoja dėl jo arba tiesiog žaidžia su vandeniu.
Kol stebėjom tigrus pabudo Liūtas karalius, kuris pasirodė mums visu gražumu.

Taip pat pro stiklą galėjome pamatyti mažuosius tigriukus, kurie saldžiai miegojo inkubatoriuje. Labiausiai mūsų žvilgsnius patraukė baltieji bengaliniai tigrai, kurie atrodė gana grėsmingai.

Pagaliau atėjo mūsų eilė, prieš einant reikia žinoti, kad negalima tigriukams liesti galvos ir letenėlių. Uždaro mus į aptvarą su prižiūrėtojais, o tigriukų gal penki ar šeši, nebepamenu, tuo metu buvau tranzo būsenoje matyt :). Jie tokie judrūs, nenusėdi vietoje, bet tuo pačiu ir nuvargę.
Man beglostant tigriukas ėmė ir užmigo, buvo labai gražu stebėti kaip kačiukas miega.
Palikau miegantį ir nusitaikiau prieiti prie kito – didesnio. Prižiūrėtojas lazdele jį pabaidė, kad būtų paklusnus ir gulėtų vietoje. Prisėdau šalia buvo šiek tiek nedrąsu, bet paskui pripratau. Juokinga, bet ir didesnį užmigdžiau.

Tadui befotografuojant prie jo prisėlino vienas padauža ir captelėjo į šoną, kadangi Tadas buvo pritūpęs ir pastojo kelią tigriukui, o tas ėmė ir įkando. Sakė skausmingai, bet nieko blogo. Liko tik nežymus įbrėžimas. Prižiūrėtojai tik nusijuokė, nes nieko rimto nenutiko. Gaila, bet mums laiko skirta nedaug, net nespėjau Tado nufotografuoti su tigriukais.. Žmonės kiti irgi laukia.
      Buvo tikrų tikriausia egzotika. Pasisėmėme labai daug įspūdžių. Norėčiau sugrįžti ir pamatyti jau paaugusius mano užmigdytus tigriukus.
    Pilni dienos įspūdžių keliaujame toliau. Šį kartą į įžymiausią Chiang Mai šventyklą, kuri yra aukštai kalnuose. Pavadinimas Wat Phrathat Doi Suthep.
Tadas jau yra buvęs šioje vietoje, bet verta pamatyti ir antrą kartą. Pakilome apie 1073m aukščio viršūnę, kurioje pastatyta šventykla. Nuo jos atsiveria puiki panorama į miestą, galima stebėti kaip kyla ir leidžiasi lėktuvai.
Šventykla tikrai graži auksu žėri iš toli. Norint į ją patekti dar reikia nemažai laiptelių įveikti į viršų.
Įėjimas vienam asmeniui 40 B.
   Grįžę atgal į miestą nusprendžiame pavakarieniauti ir aplankyti naktinį turgų. O jame tikras skruzdėlynas, kuriame prisiuostėme įvairiausių kvapų, o akys raibo nuo visokių dalykėlių. Turguje galima įsigyti ko širdis geidžia. Vakarą užbaigėme „Tiger“ alučiu.