108 - oji kelionės diena. Ko Tao paplūdimių lankymas.

Tadas: Ši diena praėjo labai lengvai, be jokių rūpesčių, dėl to galėjome pajusti dėl ko ši sala taip giriama ir taip mėgstama turistų. Visų pirma, nuvykstame iki pagrindinio miestelio, kur papusryčiaujame ir apsiklausinėjame dėl snorklingo turų. Ir išsiaiškiname, kad praktiškai visi pagrindiniai nardymo taškai yra būtent aplink salą, o ypač giriamas paplūdimys, šalia kurio mes esame apsistoję. Puiku, nereikės taikytis prie kitų ir mokėti papildomai pinigų, nes su motoroleriu galime patys nuvažiuoti. Už 100 THB išsinuomojame kaukę ir važiuojame iki mūsų "Freedom" pliažo. Ten į vandenį iš karto nešokame stebėti povandeninio pasaulio, nes saulė taip užglosto, kad krentam ant balto smėliuko ir šildomės. Matome daugybę snorklingo valtelių suplaukusių į šią vietą, dat neriu po vandeniu ir aš.

Nieko naujo kaip ir nepamatau, koralai ne tokie gražūs kaip Gili salose Indonezijoje, bet žuvys tai didelės ir spalvingos. Tiesa, jų ne per daugiausiai, bet man, kaip tokiam mėgėjui, užtenka.
  Pats pliažas nedidelis, bet nepaprastai gražus. Su Kristina jau vakar čia apsilankę pažadėjom , kad šiandien grįšime. Visas pliažas nusėtas palmėmis, o palei krantą auga specifiniai medžiai, nebijantys jūros vandens ir sausros. Jų šakos papuoštos visokiais karoliukais
Kai baigiasi pliažas, prasideda uolėta ir akmenuota pakrantė,
bet nebėda, nes nutiestas keliukas, vedantis į kitą gražuolį paplūdimį.
   Po pietų pakeičiame vietą ir nuvykstame į netoliese esančią ryklių įlanką. Ryklių ten neįmanoma rasti, bet jeigu taip pavadinta, vadinasi, kažkada čia jų buvo. Jinai populiari tarp snorklingistų taip pat. Iki įlankos pliažo reik važiuoti dulkėtu keliu,o įėjimas per prabangaus viešbučio teritoriją. Tikriausiai dėl to ten pilna skandinavų šeimų. Rojus, ką čia ir be pridursi, bangelių praktiškai nėra, vandenėlis lygus. Pasimėgavom iki vakaro...
   O desertui pasilikome saulėlydį nuo apžvalgos aikštelės, iki kurios dar reikėjo gerą gabaliuką eiti per mišką. Kai užkopėm ant aukščiausio taško, atsivėrė nepakartojamas vaizdelis. Matoma visa sala ir net abu paplūdimiai, kuriuose šiandien lankėmės - kairėja "Freedom beach", o dešinėj "Shark bay" paplūdimys.

Kol saulė nusileido stebėjom salos gyvenimą iš viršaus - matomi laiveliai, namai ant kalvų ir palmių miškai.
 O atsisukus į kitą pusę, matomos vandens platybės toli horizonte...
Nusileidus apačion, Kristina dar sutinka savo senus draugus
Du elgetaujantys labradorai, kuriuos visi šiame pliaže pažįsta. Vieni pamaitina, kiti pažaidžia su pagaliuku, o Kristina va sugalvojo pavedžioti, tik neaišku, kuris kurį vedžiojo :)
   Vakare dar važinėjame po vietas, kuriose dar nebuvom, o vakarienei suvalgau vietvamietiško maisto. Ciberžole marinuoti nudlai su kiauliena, dar ten ir ananaso buvo pridėta, nors kiaulienos retai kada valgau, bet buvo kažkas naujo ir skanaus.

Foto čia...

1. Su Naujais Metais jumis nuo mumis ;)
    sekam kiekviena diena ir dziaugiames kartu su jumis (PJ)

1. Jumis taip pat su naujais! Mes jau pasiilgome sniego ir tikimės grįžę jo rasti :)

2. Pagaliau prisivijau jau skaitydama jusu bloga iki siandienos aktualiju :) ko tao mums labai patiko, bet labiausiai grizt noretume i ko phan gnan (ar kaip ten vadinasi), toj saloj yra visko ko tik gali panoret... o grizimui galit pasvarstyt naktini leta kelta, nors kazin ar pavyks gerai issimiegot. Sutaupysit nebent nakvynes kastus :) su naujais! Siunciam linkejimus ir buckius! a

1. Va jei būčiau perskaitęs tavo žinutę anksčiau, tikrai būčiau pasirinkęs ko phan gnan salą. Bet reik pasilikti ir kitam kartui, nes visko gi neaplėksi :) O miegas mums svarbus paskutiniu metu, tai stengiamės išsirinkti lengvesnę kelionę. Jūsų šeimynai siunčiame šilčiausius linkėjimus !