103 - 105 - oji kelionės diena. Kūčios ir Šv. Kalėdos Tailande

Kristina: Norėčiau aprašyti šventinį laikotarpį praleistą prie jūros Tailando kurorte Hua Hin. Tai buvo mano pirmosios Kalėdos ne Lietuvoje ir be sniego.
   Kūčių rytą Tadas mane palepino su "Mango sticky rice", tokio skanaus šito patiekalo dar nebuvau ragavusi. Tadas sakė, jei būčiau mačiusi vietą, iš kurios pirko, būčiau nevalgiusi, nes jis iš pat ryto nuėjo iki turgelio, kur nupirko pusryčius. Pusryčiavome terasoje su vaizdu į banguojančią jūrą. Po to persikėlėme į naujus svečių namus, nes šiuose dvokas buvo nepakeliamas visą naktį. Radom panašius, bet kvepiančius, netoli buvusio. Iškarto užsisakėme keliom dienom, kad per visas šventes būtume ramūs. Naktis kainavo 700 batų.
   Nutrenkę kuprines, šokame į maudymukus ir lekiame į pliažą. Šiandieną laisvas laikas čilinimui. Pliažas švarus, sutvarkytas ir pilnas žmonių atvykusių Kalėdom.
Čia pilna vietinių siūlančių savo paslaugas: kas kviečia į savo kavinukę pliaže, kas jodinėt arkliais, kas nuomoja gultus, kas pardavinėja savo rankdarbius ir t.t. Bangos didelės, vėjelis pučia, oras idealus deginimuisi - nei per karšta, nei per šalta. Net ir Tadas išgulėjo tris valandas nesiskundęs, kad neturi ką veikt. Turbūt tikrai reikėjo pailsėti...
   Kurorte yra daug prabangių viešbučių ir brangių restoranų, ypač prie jūros, dėl to vakarieniauti vykstame į naktinį turgų, vakar jau įsitikinome, kad visas judesys vyksta būtent ten. Tik šįkart pasirinkom kitą restoraną, kuriame eilės žmonių laukia staliukų - vadinasi ten skanu. Ir tikrai nesuklydome, nes visas likusias dienas mes čia ir valgėme. Galima pirštukus apsilaižyti (ir apsilaižėm). Kaip ir ne restoranas, o turgaus kavinė, bet maistas labai skanus. 12 patiekalų neragavome, užteko ir po vieną žuvytę suvalgyti, kurios ir taip buvo per daug.
   Kalėdų pirmą ir antrą dieną istorija kartojasi, dienotvarkės nekeitėme - saulė, jūra, smėlis, mėlynas dangus, mylimas vyras, masažas ir kepta žuvis vakarienei bei ledai desertui. Mums tai buvo pačios geriausios dovanos šiemet :)