101 - oji kelionės diena. Paliekame Kambodžą, sienos kirtimas ir pasikeitęs Bangkokas.

Tadas: Norėdami būti per šventes Tailande, šiandieną paliekame Kambodžą. Bilietus įsigijome jau vakar iš vienos kelionių agentūros, nes savarankiškai pirkdamas nesutaupysi, o dabar dar ir iš viešbučio paims. Prieš Kalėdas jaučiamas keliavimo bumas, nes keliose agentūrose jau nebebuvo vietų, radome tik vienoje ir mokėjome po 9 USD kiekvienam už bilietą iki Bangkoko.
   Ir vairuotojas buvo tikrai ankstyvas, atvyko pusvalandžiu anksčiau ir teko savo pusryčius pasiimti į kelionę. Važiavome tik penkiese, tad mikroautobuse vietos buvo į valias. Už mūsų sėdėję vokiečiai vėliau mus pakalbino ir nustebino atspėję, iš kur mes esame,tai  pirmas kartas mūsų kelionėje, nes šiaip mes esame rusai, suomiai, švedai ar vokiečiai :) Žmonės daug keliavę, tai pažino iš kalbos ir išvaizdos.
   Mikroautobusas mus vežė tik iki sienos, kurią perėję pakeisime transportą. Buvau girdėjęs, kad šias sienos perėjimas gali užtrukti ir yra sudėtingas. Visų pirma, mus paleido autobusų stotyje kažkur 2 km nuo sienos ( nesupratau dėl ko iki pat sienos negalėjo nuvežti). Už 5 min. atvažiavęs kitas autobusas mus surinko ir nuvežė tuos 2 likusius km. Keista... Bet nesiskundžiam, labiau nepatenkinti esame dėl kvapelio, sklindančio nežinau iš kur. Žuvies dvokas visoje teritorijoje. prastovime ilgoje eilėje prie Kambodžos pasienio ir dar ilgesnėje prie Tailando. Bet praeiname be jokių trukdžių. Viskas, mes jau Tailande, o kur mūsų autobusas, vešiantis mus iki Bangkoko? Štai mus pasitinka ir liepia palaukti, bet laukti ant saulės 2 val nebuvo malonu. Nežinau, ko mes ten laukėme, bet tie dirbantys vyrukai linksmai nusiteikę ir žvengia iš visko. Paklausus kur autobusas, pasako, kad ne jis yra gidas ir nieko nežino. Žodžiu, tokioj nežinioj išlaukėm tas dvi valandas, kol mums su Kristina nurodė eiti į kitą autobusiuką. Kiti liko nesupratę, kodėl mes einam , o jie lieka. Mes irgi tą sistemą nelabai perkandom, bet jau sėdime kitame autobusiuke ir važiuojame, pagaliau. Atvykstam į Tailando sostinę vakarop, ir esame paleisti ne toj vietoj, kur žadėjo, tikriausiai dėl vis dar vykstančių protestų. Išlipę iškarto pastebime pražygiuojančius protestuotojus, apsiginklavusius savo švilpukais. Bet jie tikrai neatrodo pavojingi, labiau linksmai nusiteikę, net pasveikina mus atvykus į Bangkoką. Per tą mėnesį miestas pasikeitęs, tikriausiai dėl tų pačių protestų, o gal ir dėl Kalėdų. Tuk - tuk vairuotojai užsikėlę kainas dvigubai ar trigubai, nes nežinia ar teks užstrigti kamščiuose dėl protestų. Taksi nebevažiuoja su taksometrais, o kainą siūlo savo. Vos vos susitariame dėl padorios kainos ir nuvykstame iki mūsų pamėgto viešbutuko. Gatvėse pilna turistų, mašinos braunasi per jų minią, o kai kurios gatvės uždarytos, ten įrengtos mugės. Savo viešbutuke vietos negauname, bet susirandame pigesnę vietą visai šalia, o ir kambarys švarus, tik dušas ir WC bendri. Už 350 batų vienai nakčiai pats tas. Pavakarieniaujame savo pamėgtoj gatvės kavinukėj ir dar kartą įsitikinau ir pasikartosiu, kad Tailande maistas pats skaniausias. Suvalgiau "tom yam" sriubą pirmą kartą neprašydamas mažiau aštrios. Buvo ką veikti, bet tas aštrumas jau pradeda patikti . Po maisto pasidarome kojų mašažą ir pasivaikštom po kalėdines muges. Atrodo taip švaru ir gražu visur, pasistengta dėl turistų, kurių čia begalės. Rytoj judėsim labiau į pietus, nes norim jūros ir saulės bei patinginiauti.