75 – oji kelionės diena. Bankoko šventyklų lankymas

Tadas: Vakar išbandyta kavinė taip patiko, kad renkamės ją ir šiandien papusryčiauti, gal net ir vakare ateisim dar. Skanu, pigu ir visai šalia mūsų viešbutuko. Tiesa, visai padorią nakvynę čia galima rasti už 600B ( apie 47 lt ) , o jei tenkina kuklus kambarys su ventiliatorium ir su bendru dušu, galima ir už 300B rasti.

Nesame labai dideli šventyklų entuziastai, tai nusprendžiam nesidraskyti - aplankyt kelias mažas šventyklėles ir vieną didesnę. Važiuosim su tuk tuk‘u, kurio vairuotojas mums pasiūlo šiokį tokį maršrutą. Jau esu buvęs Bankoke, tad žinau, kad mus dar papildomai nuveš iki kažkokios parduotuvės ( greičiausiai kostiumų), kad vairuotojas gautų kuponų degalams. Bet mes niekur ir neskubam... Šventyklas pravažiuojame greitai ir užsidedame po pliusiuką, kad jose apsilankėme,
o po to mus nuveža į turistų informacijos centrą, bent jau taip vairuotojas jį vadina. Ten turėtume gauti pačius geriausius pasiūlymus tolimesnės kelionės planavimui, nes tai juk valstybinė įstaiga ( bent jau taip mums žadėjo). Kainos tikrai mažos po Australijos, bet man pasirodė, kad jie meluoja ir nori prastumti tik savo pasiūlymą. Nuvykome į kitą info centrą, o ten jau sako priešingai, o kainos aukštesnės. Dar pasiklausinėję poroj vietų nusprendžiame keliauti patys, nuvykstame iki traukinių stoties, kur susižinome kainas ir išvykimo laikus. Pasirodo mums tikrai melavo, kad traukiniai nevyksta arba kaina yra didesnė. Palyginimui traukiniu 2 val kelionė 20B, o mikroautobusu 250B ir trunka 1,5 val. Tikrai tikiu, kad mikroautobusiuku patogu, bet jau patogiai prisivažinėjom Australijoj.

Pakeliui namo dar aplankom pora šventyklų,

praeinam vėl pro kintiečių kvartalą, kur vietiniai ruošiasi restoranų atidarymui ir ruošia jūros gėrybes tiesiog gatvėje.
  Vėl pasistumdom petukais kinų pilnomis gatvėmis ir upės transportu nuvykstame iki Grand Palace šventyklos, kuri pasirodo uždaryta dėl ceremonijos. Labai gerai, kad šalia yra ne ką kuklesnė šventykla Wat Po, kurioje galima pamatyti įžymiąją gulinčią budą. Tuo labiau, kad prieš tai būdamas Bankoke, ją apėjau paskubom. Puiki šventykla , joje praleidžiame porą valandų ir jos mums pakaks, nes savo kelionėj dar ne vieną pamatysime.
   Vakarieniaujame vėl toj pačioj kavinėj ir sužinom, kad šiandieną į miestą geriau neiti, nes vyksta protestai. Tai atidedam savo planuotą kelionę į raudonųjų žibintų kvartalą. Vietoj to pasidarom masažą, o aš pagaliau pasiryžtu nusikirpti. Po kelių metų pertraukos išdaviau savo kirpėją Agnę. Buvau apkirptas per 10 min, op op ir viskas.
   Nueiname iki upės ,kur ant tilto matosi minios žmonių protestuojančių prieš valdžią. Ir visi jie su švilpukais, tai man pasirodė kaip didelis bičių avilys dūzgiantis ant tilto.  Dienos pabaigai pasimėgavom šiuo vaizdu ir puikia upės panorama.