110 - oji kelionės diena. Naujųjų metų išvakarės Ko Samui saloje

Tadas: Nieks taip nepadeda užmiršti blogas dienas, kaip geras miegas. Dėl to ir snaudžiame ilgokai, kol mūsų neprikelia statybų darbai šalia mūsų.
  Pusryčius valgėm iš savo šaldytuvo, net nebepamename, kada taip yra buvę. Beje, vakar buvom didžiuliame prekybos centre, kur apsipirkom maisto. Po Australijos tai taip pat pirmas prekybcentris. Lentynose šampanas buvo iššluotas, o alkoholio skyriuje praktiškai vien tik rusai, na ir mes užsukom alaus nusipirkti :)

Taigi, pasimėgavę dribsniais su pienu ( jų labiausiai užsigeidėm), šokom ant motorolerio ir išieškojom, ką čia galime pamatyti įdomaus. Pirmoji pasitaikiusi lankoma vieta – tai Hin Yai akmuo ir Hin Ta akmuo. Nieko apie jas nežinojome, bet kai atvykome, viskas tapo aišku.
 Tai tiesiog akmenys panašūs į žmogaus genitalijas, kurių atvyksta pasižiūrėti daugybę turistų. Pasirodo ir tokių išdaigų gamta sukuria.
   Toliau vaikštome šalia esančiu paplūdimiu, kurį plaka didžiulės bangos. Pliažai čia platūs ir ilgi, dėl jų čia suvažiuoja daugybę europiečių šaltuoju sezono metu. Bet tai nėra ta vieta, kuri sužavėtų ir į kurią grįžtum kitą kartą. Neatsispiriu pagundai pasigalinėti su didžiulėmis bangomis, kai Kristina mieliau lieka ant kranto ir perima iš manęs fotoaparatą.
 Po to važinėjamės po Lamai miestelį, esantį arčiausiai mūsų, nusižiūrim vietas , kuriose galėtume šiandieną vakarieniauti ir užsisakome bilietus iš šios salos, nes nesinori joje ilgiau užsibūtų, tikrai tikim, kad rasim dar geresnių vietų. Nusprendžiame judėti link Krabi provincijos ir už bilietus sumokame po 500THB.  Neišbaido net tai, kad ryt išvykstam 6.30 val, kuo greičiau, tuo geriau.
   Iki sutemų dar važinėjame motoroleriu sustodami apžvalgos aikštelėse ir prasukdami pro pagrindines turistų susibūrimo vietas. O Naujuosius metus sutinkame labai ramiai - vakarieniaujame žuvies restorane ir stebime ugnies šou paplūdimyje. Beje, fejerverkai tai masiški, maniau, kad visą salą nuneš :) Nemiegame beveik visą naktį, nes kur rusai, ten daug šviesos , triukšmo ir keiksmažodžių :)