123 - 125 kelionės dienos. Ilga kelionė link namų. Puketas - Bankokas - Abu Dabis - Dusendorfas - Dortmundas - Vilnius.

Tadas: Visos kelionės metu jau įpratome kuo mažiau planuoti, taip galėdami keisti savo planus, kada tik panorėjus. Be to, viską darydavom paskutinę minutę. Taip pat ir šiandien, nors skrydis jau po pietų, mūsų daiktai dar nesudėti. Esame jau pripratę susiruošti per 15 minučių, bet šiandieną kuprinės paruošimas užtruko kiek ilgiau, nes reikėjo atrinkti ką vežtis, o ką palikti. Taip didžioji dalis rūbų atsidūrė šiukšlinėje, nes į juos jau nebesinorėjo net pažiūrėti, be to, netilpo kiti daiktai, vežami namo.
Vaikštant lauke suėmė dvipusiai jausmai, kur susipynė namų ilgesys ir noras dar likti čia. Norėtųsi ir šiandien ekspromtu pakeisti savo planus ir paprašyti lėktuvo "vairuotojo" sustoti kokioje nors Šri Lankoje, kur galėtume pratęsti savo kelionę. Bet iš kitos pusės, norisi jau kažkuom užsiimti, apsistoti vienoj vietoj ir įgyvendint kitas savo svajones.

Paskutinį kartą papusryčiaujame vietinėje kavinukėje, kur išbandom dar neragautų saldžių pyragėlių su grybais ir vištiena. O ten pasitaikęs mažytis čili pipiriukas ilgai primins Kristinai šiuos pusryčius :)
   Iki oro uosto važiavome vietiniu autobusu, kuris per 1 val 20 min nuvežė mus iki pat stoties vos už 90 THB žmogui. Kiek nerimavom, nes negalėjome pasidaryti check - in internetu, bet pasirodo viskas čia paprasta. Gavome visą krūvelę bilietų visų trijų skrydžių iki pat Dusendorfo. Iki Bankoko skridome su Bangkok airways oro linijomis, kurios nenuvylė, gavome ir užkandžių ir gėrimų. Ne taip kaip mūsų pigiosios skrydžių bendrovės. Toliau skridome su Etihad'u, kurie tapo mūsų mėgstamiausiais po paskutinių skrydžių iki Singapūro. Jokio streso, maistas skanus ir pavalgius daugiau nesinori, gėrimai nemokami. Porai valandų dar nutūpėme Abu Dabyje, o galutinį tašką Dusendorfą pasiekėme po 18 val nuo pakilimo Pukete.
  Ir štai, mes pagaliau žiemoj po 7 mėnesių vasaros, bet tokio šaltuko nesijaučia, kaip įsivaizdavom. Sėdame į greitąjį traukinį, kuriuo nuvažiuojame iki Dortmundo. Iškart susipažįstame su vokiška tvarka, nes čia viskas pagal taisykles. Nusipirkus kasose bilietą, jį reik dar aktyvuoti. Mes skubėdami šito nepadarėme, pamanėm tai padarysim pas kontrolierių. Prasisukti pavyko, bet kontrolierius piktu žvilgsniu mums pranešė, kad tai ne jo reikalas ir kitą kart mokėsim baudą. Pikti žvilgsniai lydi mus visos  kelionės traukiniu metu. Prie jų teks vėl priprasti...
  Dortmunde buvom užsirezervavę dormsus netoli traukinių stoties, bet check - in'as tik nuo 15 val , vadinasi turime visą pusdienį miesto pažinimui.
    Labiausiai miestas pasaulyje žinomas dėl savo futbolo komandos, tačiau šiuo metu yra futbolo sezono pertrauka ir nepavyks man pasižiūrėti didžiojo futbolo. Mieste dar galima aplankyti botanikos sodą, zoologijos parką, kelis muziejus ir bažnyčias. Tačiau po tokios ilgos kelionės nesinori trankytis po visą miestą ir nusprendžiame tiesiog pasivaikštinėti po centrą. Čia radome kelias gražias bažnyčias
 bei labai daug parduotuvių. Visai prie pat miesto centro yra U-Tower, kur nuėjome pasišildyti.
 Šis pastatas yra Dortmundo meno ir kultūros centras. Čia galima pamatyti keletą ekspozicijų, bet mūsų šiandieną taip pat nedomino meno kūriniai. Tiesiog norėjome pakilti į viršutinį aukštą ir apžiūrėti miestą iš viršaus
   Laiko juostų skirtumas jautėsi kaip niekada, dėl to 6 val jau saldžiai miegojome, o kėlėmės 5 val ryto. Iki oro uosto nuvažiuojame su autobusu už 7 eurus žmogui. Įlipus į lėktuvą pasijutom jau labai arti Lietuvos, nes dauguma skrendančių lietuviai. Reikėjo stengtis nekalbėti visko garsiai, nes čia tave jau visi supranta :) Ir pagaliau už poros valandėlių pasiekėme Lietuvą. Ech... Smagu sugrįžti namo, kaip bebūtų gera kitur, namai yra namai :)

1. Smagu, kad stebėjai mūsų kelionę Julija :) Reiks už kokio mėnesio ir pačiam viską perskaityt ir pažiūrėt ko mes ten prirašę :)