90 - oji kelionės diena. Tiesiu taikiniu į Vientianą.

Tadas: Atėjo laikas, kai reikia palikti ir šitą puikią vietą. Norėdami pamatyti svarbiausias vietas, kai kurias turime praleisti. Dėl to važiuojame tiesiai į Laoso sostinę Vientianą ir vieną iš anksčiau planuotų vietų, Vang Vieng, pamatysime tik per autobuso langus.
   Kelionė truko apie 10 valandų su senutėliu autobusu, kurio padangos "plikos" , o pats barška kaip reikiant. Visos sėdimos vietos buvo užimtos ir dar padėta viena plastmasinė kėdutė vietiniam keleivius, kuris nesiskųsdamas išsėdėjo visą kelią. Viduryje kelio dar įsėdo pora jaunuolių, kurie sėdėjo tiesiog ant žemės. Be to, gabenome vieną įspūdingą bagažą - kažkuris keleivis į bagažo skyrių įsidėjo motorolerį. Dėl jo ir vėlavom išvažiuoti, nes jo patalpinimas užtruko kokį pusvalandį :)
   Per 10 valandų turėjome įveikti apie 300 km, pamaniau, kad motoroleriu greičiau nuvažiuotume. Taip turbūt ir būtų buvę, nes autobusas vos traukia į kalnus, kurie buvo itin statūs. Be to, keliukai vingiuoti ir greitai nepalėksi, tuo labiau, kad, gerai įsibėgėjus, sustoti su šiuo transportu gali ir nepavykti.
   Ką tokioj kelionėj veikti? Dauguma "pučia į akį", kiti skaito, dar kiti kalbasi, o vietiniai vaikai gale žaidžia žaidimą "kas garsiau atsiriaugės". Kai kurie Europiečiai kraipo galvas, bet nieko nesako :) Netrukus radome kitą užsiėmimą - kraštovaizdžio stebėjimą. Gal nepamenu kaip buvo Bali saloj, bet tai vieni iš gražiausių vaizdų mūsų kelionėje. Gaila, kad nebuvo kaip nufotografuoti. Vaizdai gražėjo iki pat Vang Vieng miestelio, net gaila pasidarė kad čia nepasilikom. Patarčiau tokios klaidos nedaryti ir butinai čia apsistoti bent jau porai dienų. Pravažiavus kalnus ir artėjant link sostinės prasidėjo kaimeliai su mediniais autentiškais namukais. Akis užkliūna už tokių vaizdų, nes vietos praktiškai nepaliestos vakariečių kultūros.
   Atvykome į sostinę jau sutemus. Paleido mus šiaurinėj autobusų stotyje, iš kurios dar 7 km reikėjo važiuoti tuk - tuku (20000LAK žmogui ). Visa sostine tamsi, apšviesta tik reklamų ir namų langų, išskyrus patį centrą, kur mus ir paleido. Apėjome vieną gerą ratuką, kol suradome sau tinkantį hostelį. Mokame 130000LAK su pusryčiais. Galima ir dvigubai pigiau gauti, bet norėjosi kažko švaresnio po ilgos kelionės autobusu.
   Išalkę maisto ilgai neieškojome, tiesiog praėjom per pagrindinę gatvę ir prisėdome lauko kavinėj, nes maistas atrodo šviežias. Pavalgyt čia galima už 80000LAK su alumi ir vietiniu maistu. Norint kažko rimtesnio ( keptos žuvies ar vištos) arba vakarietiško maisto tektų mokėti dvigubai pigiau. Vientianas - tai stotelė, kurioj ilgai nesinori išbūti, mūsų tikslas čia - pasidaryti Tailando vizas, nes prie sienos gautume vizą tik vienai savaitei ( kadangi jau buvom gavę 15 dienų Tailando vizą pasienyje).
Fotoaparatui šiandien išeiginė :)