102 - oji kelionės diena. Bankoke neužsibūname, judam į pietus.

Tadas: Paliekame šį nuostabų miestą ( gal net labiausiai patikusį), nes nenorime trintis pečiais su turistų minia, pasiilgom jūros ir poilsio. Nusprendžiam toli nevažiuoti, pakaks 3 - 4 valandų kelio iki arčiausio kurorto Hua Hin. Tai buvusi ir dar esama Tailando karalių šeimos rezidencija. Vėliau, nutiesus traukinių bėgius, į ją pradėjo plūsti ir Bankoko elitas, o šiais laikais dar ir didelė minia turistų atvyksta. Nenorime būti visiškai vieni, tad šiek tiek turistų aplink bus pats tas, atvykę vakariečiai gal atsiveš ir kalėdinės nuotaikos :)
   Pusryčiaujame vėl savo kavinėje.

"Mango sticky rice" pakelia mums nuotaiką. Tai desertas, bet mes dažnai jį valgome pusryčiams, jei mango šviežias.
Autobusai į pietus išvyksta iš pietinės autobusų stoties, iki kurios nusprendžiame nuvažiuoti vietiniu autobusu. Internete nusižiūriu, kokie autobusai mums tinka, bet, įlipus, mūsų autobusas kažkodėl pasuko kita kryptimi. Tačiau vietiniai žmonės labai paslaugūs, viena moteris pasisiūlo mums padėti ir net palydėti iki tinkamo autobuso. Puiku, apsukome dar ratuką aplink karaliaus rūmus, kur prisižiūrėjome mitinguojančių ir palapinėse miegančių vietinių ir buvome palydėti iki tinkamo autobuso ( autobusas 123 nuo karaliaus rūmų). Ir sumokėję vos 6 batus žmogui nuvykstame iki stoties.
Vietinis transportas su medinėmis grindimis
 Per langus dar kartą įsitikinome, koks spalvingas ir judrus šis miestas.
    Stotis didelė, su parduotuvėmis ir  kavinėmis. Bilietus gauname iš karto nors ir prieššventinis laikotarpis. Mokame 170 batų žmogui ir nusipirkę maisto už pusvalandžio išvykstame. Autobuso bilietus gavome iš karto, o kaip bus su nakvynės paieškom? Šiek tiek dėl to nerimavome, nes visgi šventinis periodas, o kurortas tai labai populiarus. Bet jis tiek populiarus, kad nakvynės vietų čia daugiau nei reikia. Pasivaikštinėję, randame kambarį svečių namuose prie pat jūros. Kaina aukštoka, bet nakčiai tiks, rytoj surasim pigesnę ir gal geresnę vietą, nes hostelių čia begalė. Vėliau gailėjomės, kad iškarto neieškojom, nes visą naktį mus kankino kažkoks blogas kvapas.
   Prasiėjom aplink rajoną ir radom paplūdimį, kuris vos už 200 m nuo mūsų. Ieškodami maisto pasukome iki turgavietės ir aptikome šio miesto perliuką - naktinį turgų. Čia tiek visko daug ir prekės nesikartoja kaip kituose turguose. O maisto pasirinkimas taip pat didžiulis, nuo įvairiausių nematytų desertų iki jūros gėrybių valgyklų, kur visos prekystalės nukrautos jūros gardumynais, o maistą ruošia prie visų akių.
  Užsisakėme jūros gėrybių krepšį, kur buvo įskaičiuota ir žuvis.
Toks įspūdis, kad trūko prieskonių, o žuvis kepta garuose, dėl to  nelabai likome sužavėti. Po vakarienės šiek tiek atsinaujiname savo garderobą, nes kai kainos tokios juokingos norisi kažką nusipirkti.
   Šis miestas labai turistinis,  daug skandinavų, vokiečių, amerikiečių ir japonų. Tačiau čia mums patinka, nes jaučiasi kalėdinė nuotaika, mat vietiniai prisitaikę prie turistų. Kalėdinis pirkimo bumas taip pat jaučiasi, ypač naktiniame turguje.